داراییها, بحران و ادغام بانکها و موسسات مالی: مروری بر تازه ترین رخدادها
تبلیغات
داراییها, بحران و ادغام بانکها و موسسات مالی: مروری بر تازه ترین رخدادها
دسته بندی : اخبار بانک,,
  • بازدید : (60)
داراییها, بحران و ادغام بانکها و موسسات مالی: مروری بر تازه ترین رخدادها

ادغام یکی از روش‌های نزدیک شدن صورت‌های مالی بانک‌ها به استاندارد‌های روز دنیاست. در ماه‌های اخیر نیز موضوع ادغام، تصفیه و انحلال بانک‌ها و موسسات اعتباری، نظارت بر رفتار بانک‌های مشکل‌دار و ارتقای نظارت موثر بر فعالیت بانک‌ها بیش از گذشته مطرح و به‌صورت جدی مسائلی مانند ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباری مطرح شده است. از نگاه سواد مالی در بعد پس انداز و سرمایه گذاری به بانکهایی توجه شود که که در بحران و ورشکستگی پنهان نباشند زیرا توجه به داراییها، وضعیت بدهی و بحران های مالی و ...محل پس انداز و سرمایه گذاری شرط اول در احراز اینگونه فعالیتها از دید دانش و سواد مالی می باشد.

بنابراین آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط با داراییها, بحران و ادغام بانکها و موسسات مالی از ضروریات امروز است. در این راستا مروری بر آخرین رخدادهای خبری داراییها, بحران و ادغام بانکها و موسسات مالی در بخش لحظه نگر بانک ارائه شده است. در این صفحه ، با ارائه خبرهای ویژه بانکی یک "گنجینه خبری" از مهمترین و کاربردی ترین اخبار بانکی ایجاد شده است در این خبر ویژه با ارائه اخبار مرتبط با ادغام بانکها و موسسات مالی، به مروری بر تازه های داراییها, بحران و ادغام بانکها و موسسات مالی منتشر شده در رسانه های معتبر کشور پرداخته می شود.

با رصد کردن روزانه این صفحه، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و با استفاده از فرصتهای بهینه در بازار و همچنین مدیریت تهدیدها و ریسک های احتمالی در این زمینه در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت عناوین مهم تا امروز, کلیه رویدادهای خبری مرتبط تا تاریخ روز ارائه شده و بخش های دیگر خبر, بیانگر مروری بر مهم ترین ها در ماههای قبل می باشد. "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید.

ادامه مطلب...




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: